АВТОРСЬКА ПРОГРАМА ГУРТКА КРОЮ
ТА ШИТТЯ
«ІМІДЖ»
Для ліцеїстів І-ІV курсів
Пояснювальна записка
Творчість - це процес створення чогось нового на основі
перетворення пізнаного: нового результату або оригінальних шляхів і мета дій
його одержання .
У праці "Розмова з молодим
директором школи" В.О.Сухомлинський зазначив: "Досвід багатьох років
переконує, що суттю педагогічної творчості є думка, ідея, яка пов'язана з
тисячами повсякденних явищ. Педагогічна ідея - це, образно говорячи, повітря,
на якому пливуть крила педагогічної майстерності".
Перехід до
особистісно орієнтованої моделі навчання і виховання в сучасній школі України
спрямовує педагогів на пошук нових шляхів і засобів, які забезпечуватимуть
повноцінний розвиток творчих здібностей, потреб та інтересів учнів в усіх
сферах їхньої діяльності. Одне з найголовніших завдань освіти – зробити людину
творчою особистістю.
Гурток «Імідж» був створений з метою навчити дітей
прийомам шиття та крою в умовах спортивного закладу. Користь цієї справи для дітей
очевидна, тому що ми вчимося не тільки елементарним прийомам шиття, а і
знайомимося з конструюванням та моделюванням одежі і знайомимося з тенденціями
сучасної моди. Також ця робота направлена на реалізацію учнями їхніх
творчих здібностей, що дає можливість виявити і реалізувати майстерні здібності
дітей, формувати рукотворні навички, та формувати смак до сучасного дизайну,
розвивати почуття прекрасного.
Мета програми: формувати активну усвідомленість ліцеїстами
широкого кола своїх можливостей не тільки в спорті, а й реалізації
дизайнерських естетичних та художніх нахилів;
виробити у ліцеїстів вміння співвідносити свої природні можливості і
задатки з професійною робітничою діяльністю; допомогти ліцеїстам найти свій
стиль в одязі, а також досягнути гармонії між
внутрішньою та зовнішньою сутністю; виховати усвідомлення взаємозв'язку
в житті наших можливостей і наших здібностей;
Завдання програми: -
створити умови для прояву у гуртківців художньої та дизайнерської майстерності на прикладі пошиття одягу;
Форми виявлення творчих сил
педагога: творче самопочуття, творче натхнення, творчий пошук чи експеримент,
творча педагогічна діяльність, науково - дослідна діяльність - усі ці
фактори обумовили необхідність створення програми.
-
забезпечити
високу художньо-естетичну культуру та розвиток естетичних потреб і почуттів особистості;
-
розвивати
естетичні потреби і почуття особистості;
-
формувати
гармонійно розвинену особистість з високим національно - культурним
потенціалом;
-
залучити
ліцеїстів до участі в практичної діяльності на основі індивідуальних нахилів і здібностей;
-
виховувати
духовну культуру особистості, естетичні смаки.
Принципи:
-
науковість;
-
синтез
інтелектуальної і практичної діяльності;
-
індивідуальний
підхід.
Дана програма направлена на реалізацію
учнями їхніх творчих здібностей, дає можливість виявити і реалізувати майстерні
здібності дітей, формувати рукотворні навички, та формувати смак до сучасного
дизайну, розвивати почуття прекрасного.
Програма має практичне спрямування.
Змістом програми передбачено використання таких форм
роботи з гуртківцями:
-
бесіди;
-
лекції;
-
свята;
-
концерти;
-
виставки;
-
читання
та вивчення фахової літератури;
-
перегляд
відеофільмів;
-
проекти;
-
творчі майстерні;
-
акції;
-
презентації.
Програма
гурткової роботи «Імідж» розрахована на організацію гурткової роботи з
ліцеїстами І-ІV курсів, протягом чотирьох років , передбачаючи 140 годин на
рік, 4 години на тиждень.
Програма
забезпечує досягнення прогнозованих результатів.
Немає коментарів:
Дописати коментар