неділю, 25 серпня 2013 р.

Програма гуртка "ІМІДЖ"



АВТОРСЬКА ПРОГРАМА ГУРТКА КРОЮ ТА ШИТТЯ
«ІМІДЖ»
Для ліцеїстів І-ІV курсів
   Пояснювальна записка
        Творчість - це процес створення чогось нового на основі перетворення пізнаного: нового результату або оригінальних шляхів і мета дій його одержання .
         У праці "Розмова з молодим директором школи" В.О.Сухомлинський зазначив: "Досвід багатьох років переконує, що суттю педагогічної творчості є думка, ідея, яка пов'язана з тисячами повсякденних явищ. Педагогічна ідея - це, образно говорячи, повітря, на якому пливуть крила педагогічної майстерності".
  Перехід до особистісно орієнтованої моделі навчання і виховання в сучасній школі України спрямовує педагогів на пошук нових шляхів і засобів, які забезпечуватимуть повноцінний розвиток творчих здібностей, потреб та інтересів учнів в усіх сферах їхньої діяльності. Одне з найголовніших завдань освіти – зробити людину творчою особистістю.
Гурток «Імідж» був створений з метою навчити дітей прийомам шиття та крою в умовах спортивного закладу. Користь цієї справи для дітей очевидна, тому що ми вчимося не тільки елементарним прийомам шиття, а і знайомимося з конструюванням та моделюванням одежі і знайомимося з тенденціями сучасної моди. Також ця робота направлена на реалізацію учнями їхніх творчих здібностей, що дає можливість виявити і реалізувати майстерні здібності дітей, формувати рукотворні навички, та формувати смак до сучасного дизайну, розвивати почуття прекрасного.  


Мета програми: формувати активну усвідомленість ліцеїстами широкого кола своїх можливостей не тільки в спорті, а й реалізації дизайнерських естетичних та художніх нахилів;  виробити у ліцеїстів вміння співвідносити свої природні можливості і задатки з професійною робітничою діяльністю; допомогти ліцеїстам найти свій стиль в одязі, а також досягнути гармонії між  внутрішньою та зовнішньою сутністю; виховати усвідомлення взаємозв'язку в житті наших можливостей і наших здібностей;  
Завдання програми: -         створити  умови для прояву у гуртківців  художньої та дизайнерської  майстерності на прикладі пошиття одягу;
Форми виявлення творчих сил педагога: творче самопочуття, творче натхнення, творчий пошук чи експеримент, творча педагогічна діяльність, науково - дослідна діяльність - усі ці фактори обумовили необхідність створення програми.
 
-         забезпечити високу художньо-естетичну культуру та розвиток естетичних потреб і почуттів особистості;
-         розвивати естетичні потреби і почуття особистості;
-         формувати гармонійно розвинену особистість з високим національно - культурним потенціалом;
-         залучити ліцеїстів до участі в практичної діяльності на основі індивідуальних  нахилів і здібностей;
-         виховувати духовну культуру особистості, естетичні смаки.
Принципи:
-           науковість;
-           синтез інтелектуальної і практичної діяльності;
-           індивідуальний підхід.
         Дана програма направлена на реалізацію учнями їхніх творчих здібностей, дає можливість виявити і реалізувати майстерні здібності дітей, формувати рукотворні навички, та формувати смак до сучасного дизайну, розвивати почуття прекрасного.  Програма має практичне спрямування.
 
Змістом програми передбачено використання таких форм роботи з гуртківцями:
-         бесіди;
-         лекції;
-         свята;
-         концерти;
-         виставки;
-         читання та вивчення фахової літератури;
-         перегляд відеофільмів;
-         проекти;
-         творчі майстерні;
-         акції;
-         презентації.
Програма гурткової роботи «Імідж» розрахована на організацію гурткової роботи з ліцеїстами І-ІV курсів, протягом чотирьох років , передбачаючи 140 годин на рік, 4 години на тиждень.
Програма забезпечує досягнення прогнозованих результатів.
 



   

Немає коментарів:

Дописати коментар